Je pandemické ticho
prázdné nebo je nasloucháním?
Jazyk hudby zná hodnotu ticha a naslouchání, jež je zároveň předpokladem...
28. Mezinárodní festival adventní a
vánoční hudby s Cenou Petra Ebena
Ve dnech 30. 11.– 1. 12. 2018 se uskutečnil v Praze již 28.
32. PRAGA CANTAT 2018 pohledem Jiřího Koláře
Ve dnech 1.– 4. listopadu 2018 uspořádala Festivalová agentura BP Promotion Praha již 32. ročník tradičního...
V kraji znáš-li Bohu milém: Poznámka Františka Zumra k debatě o státní hymně
Okamžitě po přečtení článku v deníku METRO jsem začal ve své paměti...
Vadim Petrov: „Symfonický obraz je
novou formou interpretace hudby.“
Doba technického rozvoje, CD, DVD, televize i všech ostatních videozáznamů...
Začínají 28. Dny soudobé hudby 2017. Předvedou také novou sborovou tvorbu?
Ve dnech od 1. do 28. listopadu se v Sále Martinů a Galerii HAMU, v Kostele sv...
Zkušenosti zpěváka a předsedy
PSPU se skladbami Zdeňka Lukáše
V šedesátých letech minulého století nechal rozmnožit prof.
Profesionálové přišli rozdrtit amatéry
22. ročník Mezinárodního festivalu akademických sborů v Pardubicích zaznamenal dramatický průběh.
Je nutné, aby
všechny festivaly byly soutěžní?
Možná mezi vámi najdu spřízněné duše a možná se taky setkám s...
Otevřený dopis mladých lidí všeho věku
o liturgii a liturgické hudbě
Obdrželi jsme Otevřený dopis mladých lidí všeho věku o liturgii a...
Amatéři versus profesionálové - reakce
Když jsem před týdnem glosoval článek pana Koláře o Canti veris 2009, netušil jsem, že vyvolá tak rozsáhlou diskuzi.
© Unie českých pěveckých sborů, 2003-2024
Publikování nebo šíření obsahu bez předchozího souhlasu je zakázáno. Za obsah textů odpovídají jejich autoři.